Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu GEEK w kategorii implementacja gry przez Jury Okręgowego Komitetu Organizacyjnego.
Na konkurs nadesłano łącznie 23 prace w tym:
- 2 prace z 2 szkół podstawowych;
- 21 prac z 7 szkół ponadpodstawowych.
W kategorii prac szkół podstawowych do etapu centralnego przechodzą poniższe prace uszeregowane w/g kolejności:
Lp | Nazwa zespołu | Nazwa gry | Szkoła |
---|---|---|---|
1 | Musicians | Przygoda z muzyką | Katolicka Niepubliczna Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia w Nowym Sączu |
2 | SB4 | SB4 | Szkoła Podstawowa Nr 4 w Olkuszu |
W kategorii prac szkół ponadpodstawowych do etapu centralnego przechodzą poniższe prace uszeregowane w/g kolejności:
Lp | Nazwa zespołu | Nazwa gry | Szkoła |
---|---|---|---|
1 | Yacoper Inc | Lorem Ipsum | Zespół Szkół Hotelarsko Turystycznych w Zakopanem |
2 | Migacze | Wymigaj się | V LO w Krakowie |
Komisja Jury dopuściła do etapu centralnego następujące prace, które uzyskały tzw. Dzikie Karty (w kolejności alfabetycznej), zgodnie zdecyzją GKO z dnia 22.03.2021.
Lp | Nazwa zespołu | Nazwa gry | Szkoła |
---|---|---|---|
1 | Bibliotekarki | Aurea dicta – czyli opowieść o literackim poszukiwaniu sensu | V LO w Krakowie |
2 | FunKtion | FunKtion | XI LO w Krakowie |
3 | Huncwoci | Gra o puchar domów | V LO w Krakowie |
4 | Inżynieria Schematów | Inżynieria Schematów | Liceum Ogólnokształcące im. T. Kościuszki w Miechowie |
Komisja dokonała analizy prac konkursowych zgodnie z przyjętymi w regulaminie kryteriami