Serdecznie Państwa zapraszamy na szkolenie dotyczące umiejętności miękkich, związanych z zarządzaniem pracą zespołem. Szkolenie będzie dwudniowe i odbędzie się 3 i 4 marca, w godzinach 9:00-17:00.

Zapisy: informatyczka06.evenea.pl

Szkolenie organizowane jest w ramach Inicjatywy Jestem Informatyczką.

Każdego dnia Team Leader rozmawia ze współpracownikami, ludźmi z innych działów, szefami i klientami. W trakcie tych rozmów informuje, wyjaśnia, motywuje i angażuje, analizuje, deleguje, planuje, organizuje, uczy, dyscyplinuje i słucha… Dlatego w czasie dwóch dni warsztatu będziemy koncentrować się na dobrej komunikacji – takiej która wspiera efektywne działania i prowadzi do celu cały zespół.

teamleader

Dla kogo?

Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie warsztatu będą przydatne dla przyszłych i obecnych – Team Leaderów, Project Managerów, a także pozostałych pracowników pracujących w zespołach. Szkolenie jest dedykowane dla kobiet pracujących w IT, ale nikogo nie będziemy dyskryminować 🙂

Jak?

Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy. Skoncentrujemy się na prostych rozwiązaniach i narzędziach, których zastosowanie przynosi najwięcej korzyści. W centrum naszego zainteresowania będzie też nasza „postawa” i jej wpływ na skuteczność komunikacji. Zagadnienia teoretyczne będą ograniczone do niezbędnego minimum.
Główne obszary w zakresie których będziemy zdobywać wiedzę, ćwiczyć nowe umiejętności i pracować nad postawą to:
-udzielanie i przyjmowanie konstruktywnej informacji zwrotnej (feedback:)
-prowadzenie efektywnych spotkań jeden na jeden i z większą grupą pracowników
-„pełna komunikacja” i podstawowe elementy porozumienie bez przemocy
-motywowanie i angażowanie
-delegowanie

Gdzie, kiedy i za ile?

Termin: 3 i 4 marca 2014 (poniedziałek i wtorek)
Każdego dnia pracujemy 8 godzin „lekcyjnych” + przerwy. Od godz. 9:00 do godz. 17:00*
Szkolenie jest bezpłatne.
Ilość miejsc – 14. Decyduje kolejność zgłoszeń. W razie konieczności będzie utworzona lista rezerwowa.

Decydując się na udział w pierwszym dniu szkolenia wstępnie deklarujesz chęć uczestnictwa drugiego dnia.
 

* godzina końca zależy od przerw 🙂
Aktualności dotyczące wydarzenia: www.facebook.com/events/219887424870969/

Udostępnij tą wiadomość: