17. lutego 2014 · Możliwość komentowania Analiza zachowań użytkowników – zdarzenia i cele w Google Analytics została wyłączona · Kategorie:Aktualności, Inicjatywa Jestem Informatyczką, Szkolenia, Wydarzenia · Tagi:, , , , , , ,
Zapraszamy na spotkanie z Krzysztofem Hostyńskim z Crossweb.pl, który wie wszystko o Google Analitics i podzieli się z nami swoim doświadczeniem. Bez nudnych wstępów. Praktyczne podejście i case study.

Analiza zachowań użytkowników – zdarzenia i cele w Google Analytics


Photo Credit: Trey Ratcliff via Compfight cc
Na praktycznych przykładach pokażemy jak działają zdarzenia i cele w Google Analytics.
Dowiesz się czym są zdarzenia jak je zdefiniować i do czego wykorzystać. Nauczysz się także jak konfigurować cele w serwisie oraz podpowiemy praktyczne przykłady jakie cele warto definiować.
Dzięki zastosowaniu zdarzeń pokażemy jak analizować co robią użytkownicy w serwisie. Co klikają, jak dużo tekstu czytają, jak długo pozostają na stronie, czy oglądają całe filmy wideo, itp.
Za pomocą celów dowiemy się np: z jakich źródeł pochodzą użytkownicy, którzy wypełniają formularz, zapisują się do newsletera itp
Całość bez prezentacji, tylko praktyczna wiedza na konkretnych przykładach prezentowana na żywo w Google Analytics.
Zapraszamy szczególnie:
  • właścicieli i osoby prowadzące sklepy internetowe,
  • osoby prowadzące różnorodne serwisy m.in.: blogi, serwisy treściowe, strony firmowe,
  • wszystkich zainteresowanych tematyką analityki i marketingu internetowego.
Warsztat prowadzi Krzysztof Hostyński.
Przez 8 lat pracownik Onet.pl gdzie zaczynając jako młodszy programista kończył jako kierownik Działu IT odpowiedzialny za cały Front-end i użyteczność portalu.
Pasjonat analityki internetowej. Od maja 2012 prowadzi firmę adneo.pl specjalizującą się w e-marketingu i analityce internetowej.
Posiada certyfikat Google Analytics Indivdual Qualified (GAIQ).
Od czerwca 2012 prowadzi serwis Crossweb.pl.

Komentowanie zostało zamknięte.