Dziękujemy wszystkim uczniom i ich opiekunom z Małopolski za zainteresowanie konkursem. Otrzymaliśmy 61 zgłoszeń z całej Małopolski ze wszystkich poziomów szkół. Nadesłane prace zostały napisane w różnych językach: C++, Java, Baltie, Scratch, Python, App Inventor.
Zgodnie z regulaminem konkursu zwracaliśmy uwagę na poprawność działania programu, kreatywność i pomysłowość pracy, estetykę wykonania oraz zaawansowanie technologiczne.
Komisja obradowała przez trzy dni, aby wyłonić najlepsze prace – co nie było łatwe.
Nagrody otrzymały prace (kolejność wg nr pracy)
- rpl010 Tomasz Kura, Jakub Wolsza, „Bałwan” (C++), Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku
- rpl017 Mateusz Kulig „Rysowanie żołnierza” (Python), Gimnazjum Samorządowe im. Kazimierza Wielkiego w Tymbarku
- rpl024 Mateusz Oleksy „Dress It” (Scratch), Zespół Szkół Publicznych w Kleczy Dolnej
Wyróżniono prace:
- rpl001 Krystyna Gasińska, Michał Maj „Bałwan” (C++), Gimnazjum nr 16 w Krakowie
- rpl015 Jakub Godula „Dom marzeń” (Baltie), Zespół Szkół Sióstr Nazaretanek w Krakowie
- rpl019 Paweł Zięba „Wesoły domek” (Scratch), Publiczne Gimnazjum w Rzezawie
- rpl050 Oskar Marzec „Rakieta” (Scratch), IX Gimnazjum Małopolskiego Centrum Edukacji w Krakowie
- rpl054 Mariusz Obajtek „Board Games Generator” (C++), Technikum nr 1 w Dobczycach
W dniu 17.02.2017 (piątek) o godz. 15:00 zapraszamy uczniów wraz z opiekunami do Katedry Informatyki AGH (ul. Kawiory 21 w Krakowie) na podsumowanie konkursu wraz z algorytmicznym wykładem oraz spotkaniem „komputerową” niespodzianką. Przewidywany czas spotkania do około 17:30.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy także autorów wybranych ciekawych prac wraz z opiekunami. Zaproszenia zostaną wysłane mailowo do opiekunów wraz z programem spotkania.