Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu GEEK w kategorii implementacja gry przez Jury Okręgowego Komitetu Organizacyjnego.

Na konkurs nadesłano łącznie 23 prace w tym:

  • 2 prace z 2 szkół podstawowych;
  • 21 prac z 7 szkół ponadpodstawowych.

W kategorii prac szkół podstawowych do etapu centralnego przechodzą poniższe prace uszeregowane w/g kolejności:

LpNazwa zespołuNazwa grySzkoła
1MusiciansPrzygoda z muzykąKatolicka Niepubliczna Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia w Nowym Sączu
2SB4SB4Szkoła Podstawowa Nr 4
w Olkuszu

W kategorii prac szkół ponadpodstawowych do etapu centralnego przechodzą poniższe prace uszeregowane w/g kolejności:

LpNazwa zespołuNazwa grySzkoła
1Yacoper IncLorem IpsumZespół Szkół Hotelarsko Turystycznych
w Zakopanem
2MigaczeWymigaj sięV LO w Krakowie

Komisja Jury dopuściła do etapu centralnego następujące prace, które uzyskały tzw. Dzikie Karty (w kolejności alfabetycznej), zgodnie zdecyzją GKO z dnia 22.03.2021.

LpNazwa zespołuNazwa grySzkoła
1BibliotekarkiAurea dicta – czyli opowieść o literackim poszukiwaniu sensuV LO w Krakowie
2FunKtionFunKtionXI LO w Krakowie
3HuncwociGra o puchar domówV LO w Krakowie
4Inżynieria SchematówInżynieria SchematówLiceum Ogólnokształcące im. T. Kościuszki w Miechowie

Komisja dokonała analizy prac konkursowych zgodnie z przyjętymi w regulaminie kryteriami