Zapraszamy Państwa na kolejną edycję Małopolskiego Dnia Uczenia się. Tym razem spotykamy się 8 czerwca 2013, a zaplanowane warsztaty będą krążyły wokół hasła PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.

Oddział Małopolski PTI zaprasza na dwa cykle wydarzeń – Wielką Galę TIK-TAK Małopolska, połączoną z ciekawymi warsztatami poszerzającymi kompetencje informatyczne oraz  II sympozjum naukowo-dydaktyczne „Sztuka nauczania”.

the grabbing hands…
sciencesque via Compfight

Kraków

8 czerwca 2013 roku tradycyjnie już zapraszamy Państwa do pięknego budynku Katedry Informatyki AGH, ul. Kawiory 21, Kraków.

Harmonogram

10:00-13:00 Barometr Kompetencji Informatycznych

Sprawdź swoje umiejętności i wiedzę informatyczną odpowiadając na pytania naszego barometru Informatycznego!
Najlepsi będą mogli zdać egzamin ECDL całkowicie za darmo!

Dla osób, które uzyskają najlepsze noty w Barometrze Kompetencji Informatycznych przewidzieliśmy vouchery na egzaminy ECDL. Egzamin będzie można zdawać bezpośrednio po zakończeniu sesji testów.
10:00-13:00 Barometr
13:00-14:00 Egzaminy ECDL

Limit osób: Brak limitu: Jednocześnie 15 osób, wypełnienie testu zajmuje 15 minut.

12:00-13:00 Wielka Gala TIK-TAK Małopolska

Uroczysta gala podsumowująca małopolskie wyniki tegorocznej edycji konkursu TIK-TAK. Podczas Gali rozdane zostaną specjalne wyróżnienia dla najznakomitszych uczniów i nauczycieli informatyki z Małopolski.

Limit osób: 50 miejsc otwartych (konieczne zapisy!) + osoby zaproszone

10:00-11:00 Personal Branding, czyli zaloty pracodawców

Czy zawsze marzyłaś, aby utonąć wśród tysiąca ofert CV przesłanych do pracodawcy? Czy ładniejsza czcionka użyta w liście motywacyjnym daje Ci więcej szans na zdobycie pracy? Czy Twoje zdjęcie powinno pokazywać prawy, czy lewy profil?

Zmieniły się oczekiwania ludzi wkraczających na rynek pracy i zmienił się sam rynek. 8 godzin w fabryce, codziennie, tak samo… Taka praca nie jest już pociągająca. Chcemy wyzwań, chcemy zmian, chcemy tryskać kreatywnością i zarządzać projektami. Chcemy żeby to pracodawcy starali się o nasze względy, chociaż o mały skrawek naszej drogocennej uwagi.
Do tego właśnie służy Personal Branding. Naucz się zarządzać swoim wizerunkiem w sieci i rzuć na kolana headhunterów.

W przypadku wielu chętnych warsztaty mogą zostać powtórzone.

Limit osób: 30 (konieczne zapisy!)

10:00-11:00 Excel dla dorosłych BYOD

Warsztaty z zaawansowanej obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Warsztaty będą dotyczyły efektywnego wykorzystania funkcji arkusza w pracy i życiu codziennym.

W przypadku wielu chętnych warsztaty mogą zostać powtórzone.

Uwaga!
Warsztaty przewidziano jako imprezę BYOD (Bring Your Own Device). Oznacza to, że mogą Państwo dołączyć do nich ze swoim prywatnym urządzeniem z zainstalowanym arkuszem kalkulacyjnym

Limit osób: 25  (konieczne zapisy!)

11:00-12:00 Obywatel w sieci oraz Warsztat NIESPODZIANKA dla dzieci i młodzieży

Dla rodziców i opiekunów:
Warsztat: E-USŁUGI, podczas którego dowiedzą się Państwo, co obywatel może zrobić w sieci, jakie ma prawa, możliwości. Jak można uprościć komunikację z Urzędami.

Dla dzieci:
Warsztat: NIESPODZIANKA 🙂
Limit osób: 30 oraz 30 (konieczne zapisy!)

Zapisy

Aby zapisać się na wybrane wydarzenie, proszę wypełnić formularz rejestracyjny.
Ilość miejsc ograniczona!

Sułkowice – Bolęcina

Dyrektor Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach – Bolęcinie zaprasza na II sympozjum dydaktyczno – naukowe „Sztuka nauczania – inspiracje i wyzwania nauczyciela XXI wieku”.

Celem sympozjum jest wymiana doświadczeń, próba wskazania nowych obszarów edukacji, integracja środowiska oświatowego oraz dyskusja nad aktualnymi wyzwaniami stawianymi przed nauczycielami w dobie intensywnego rozwoju narzędzi TIK i zdalnego nauczania. Sympozjum odbędzie się w dniach 7- 8 czerwca 2013 r. w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach – Bolęcinie.

Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny.

Program, rejestracja elektroniczna oraz szczegółowe informacje dostępne na stronie www.szkolabolecina.pl/sympozjum2


O innych wydarzeniach organizowanych w Małopolsce w ramach MDU 2013 można przeczytać na stronie www.pociagdokariery.pl.


Udostępnij tą wiadomość:

Jeden komentarz


Comments are closed.